söndag 18 mars 2012

Vårblommor och Texturer



Även om det varit lite grått några dagar så har i alla fall våren kommit och med den fina vårblommor i trädgården!


 Och javisst; även en mördarsnigel!
Jag håller på att samla på olika texturer som jag kan använda tillsammans med mina foton. Idag  fotade jag med mitt makroobjektiv på olika murar och annat spännande som finns i min omgivning. Och så tog jag fram texturer som jag egentligen målat och gjort för en kurs i fritt broderi som jag gick förra året, De kan ju fotas av och användas även här, Liksom mina  mixed media collage jag gjort förut. Roligt när man kan använda flera olika tekniker på nytt sätt.






 Detta är en bild som jag tog förra sommaren men nu lagt på en textur från Kim Klassen igen


2 kommentarer:

  1. Så fin den sista bilden är!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Ingrid! Det är en gammal sommarbild som jag lekt lite med textur på nu

      Radera