tisdag 13 mars 2012

Love is in the air

Svanarna bjöd på en sådan kärleksfull uppvisning!




5 kommentarer:

  1. Först tänkte jag "märkligt" när jag såg fotot, sedan tänkte jag m ä r k l i g t, för att genast i nästa tanke tänka MÄRLIGT.....!

    Jättehäftiga Bilder, vacrka färger härligt komposition och klurigt gjort.
    Trevliga fina foto.............som gör att man känner våren och sommaren är nog strax här.

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! De ser verkligen kära ut:)

    SvaraRadera
  3. Javisst är svanparet fina !? :-) Så kärleksfulla, egentligen skulle jag ha filmat de, det var en mäktig uppvisning de hade!

    SvaraRadera
  4. Så fint att du fått se sånt underbart kärlekspar. Mycket fina foton annars med .. Jag vill också lära mig mer om bilder o foto.. men tids nog. Ha gott i väntan på den riktiga våren..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för din trevliga kommentar! Javisst är de fina svanarna!?

      Radera